Klantenservice

Op deze pagina vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen.

Veelgestelde vragen

Welke betaalmethodes bieden jullie aan?

Via onze payment provider mollie kun je veilig afrekenen via je eigen bank. Dit kan via iDeal (NL), Bancontact, Giropay, ING Homepay (BE) en bankoverschrijving. Ook kun je bij ons betalen met alle gangbare creditcards zoals Mastercard, Visa en Amex.

Achteraf betalen? Dat kan bij ons met Klarna betaal later. (Enkel in Nederland)

Wilt u liever in termijnen betalen en woont u in Nederland? Dat kan! U kunt bij ons kiezen voor IN3, hiermee betaalt u in 3 termijnen. Klik hier voor meer informatie.

Wilt u in 6, 12, 24 of zelfs 36 maanden betalen? Kies dan voor Spraypay. Klik hier voor meer informatie. (Momenteel alleen in NL)

Hoelang zijn jullie levertijden?

Al onze producten worden binnen 3 werkdagen gratis verzonden & doorgaans bezorgd binnen 5 werkdagen, tenzij anders vermeld bij het betreffende product.

Naar welke landen versturen jullie?

Wij verzenden al onze producten gratis binnen de hele EU.

Hoe zit het met garantie?

Voor al onze producten geldt 30 dagen niet-goed-geld terug garantie. Ook bieden wij 3 jaar premium garantie op alles. Dit houdt in dat je binnen 3 jaar altijd defecten die onder de fabrieksgarantie vallen kosteloos kunt laten repareren. Indien reparatie niet mogelijk is ontvang je een nieuw product.

Ik heb een probleem met het afrekenen van mijn order

Achteraf betalen, In3 en Spraypay zijn momenteel helaas alleen beschikbaar voor inwoners van Nederland.

Heb je een probleem met betalen via iDeal, kijk dan eens op de site http://beschikbaarheid.ideal.nl/ of het probleem bij de banken is. Een andere site met storingen is: http://allestoringen.nl/storing/ideal.

Hoe stuur ik een product retour?

Wij bieden 30 dagen niet-goed-geld terug garantie. Besluit u binnen 30 dagen dat u het product toch niet wilt houden? Vul dan het contactformulier hierbeneden in en vermeld hierbij de reden van retour en het ordernummer.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben voor de bezorging?

Als een pakket wordt aangeboden en u bent niet thuis dan ontvangt u hiervan bericht. De bezorgorganisatie zal hierna nogmaals –veelal de volgende dag– proberen het pakket aan te bieden.
Lukt ook dat niet, dan ontvangt u bericht waar u het pakket kunt afhalen.

Hoe plaats ik een bestelling?

Stap 1: klik bij het gewenste artikel op de winkelwagen. Hierna komt u in de winkelwagen

Stap 2: in de winkelwagen controleert u de bestelling en klik op ‘afrekenen’ (of op ‘doorgaan met winkelen’ wanneer u meer artikelen wilt bestellen).

Stap 3: voer uw gegevens in of log in met uw account. Indien u voor de eerste keer besteld kunt u ‘maak een account aan…’ aanvinken. Er wordt dan een account voor u aangemaakt. U kunt ook als Gast een bestelling plaatsen , u hoeft dan geen account aan te maken.

Stap 4: selecteer de gewenste betaalwijze en klik op “plaats uw bestelling”. Bij de keuze van acceptgiro dient u een aantaal aanvullende gegevens in te voeren. Indien van toepassing wordt u geleid naar het systeem van Ideal of creditcards. Na juiste afronding ontvangt u per mail een bevestiging.

Installeren jullie ook de apparatuur?

Voor grote/zware artikelen geldt dat deze standaard voor de drempel worden geplaatst. Wij leveren deze grote/zware apparaten niet binnen af en installeren ook niet. Indien u installatie van bijv. uw nieuwe Smart TV wenst dan kunnen wij u hierbij gratis op afstand assisteren. Indien u de TV op wilt laten hangen dan raden wij hiervoor werkspot aan. (Klik hier)

Staat uw vraag er niet tussen of wilt u graag persoonlijk advies? Wij staan voor u klaar!